Matkris Msp Blogg♥

Direktlänk till inlägg 14 december 2014

men hej lever ni?

Av Matkris - 14 december 2014 16:54

Hej jag har börjat 7:an och känner att Msp inte är så viktigt ...
Men jag såg att det var ett hungergames tema så jag var juh tvungen att logga in
(var på Mokinjay premiären) jag såg faktiskt hungergames igår för typ 100 gången.
Aja, jag ville verkligen ha eld klänningen för att den är sååå fin (ngn som vill sponsra finns på ölistan)
Haha nejmen... Jag köpte iaf Effies Fjärils look från Chatching fire för att den är fett swaggish...

Passar in bra ?

Msp gjorde väl ett helt ok jobb klänningen är dock lite kort och ser en aning "Slutti" ut men det är okej.

Förlåt för kort inlägg men för att vara ärlig vet jag inte hur mkt jag kommer uppdatera här, vara inne på Msp eller uppdatera på @Moviestarplanet01 men vi får se.

Alla minna vänner har typ slutat och det känns inte sådär jätte kul att forsätta men loggar in då och då..

Kom ihåg
May the odds be ever in our favor

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matkris - 25 april 2015 15:46


Hejj alla Moviestars!   om du läser detta så är du ganska cool , eftersom att jag inte har uppdaterat på nästan ett halv år.   Jag tänkte bara lägga ut tre av mina senaste look här så att ni gar ngt att se iallafall c:           Ja...

Av Matkris - 8 juni 2014 13:54

        Hej Alla   Tack att ni håller kvar ..    Redigerade en liten bild lite snabbt och slänger in den      Ge mig tips i kommentarerna eller frågorna om vad ni vill veta om eller att jag ska skriva om      /Matkris    ...

Av Matkris - 2 april 2014 19:56


Jag måste kalla det för bort föklaring ovaset det inte är okok... mitt internet hemma to slut.. men det är tbx nu och så är även jag        Look fore now... har haft den innan men jajaja   Ett updrag för er söta ungar är att göra en look...

Av Matkris - 9 mars 2014 15:48


Hej alla fina som hänger kvar!   Det är dags nu.. jag har bestämt mig att ta det seriösare nu. jag har inte bloggat 2014 en men nu så tänker jag börja igen. jag har haft blogg paus i melan ett år och ett halv år.. och har bestämt att msp al...

Av Matkris - 16 november 2013 03:08

Hej halopsan! Klockan är 3 på natten och jag bara kom ihåg denna bloggen helt plötsligt! Jag har glömt av denna bloggen helt och känner mig som den värsta människan på denna jorden enda så har jag fått det här: Jag har inte ens bloggat och ni har ...

Presentation


Välkommen till min onödiga blogg om msp :D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogg maskott

Visst är hon läskig   

Sponsorer

Jag vill bara tacka min fina sponsor Som är festis,Tack  

Instagram :D

 

@Moviestarplanet01

@Krisseogarp01

(IRL-Bilder på miih   )


Ovido - Quiz & Flashcards