Matkris Msp Blogg♥

Alla inlägg under april 2014

Av Matkris - 2 april 2014 19:56

Jag måste kalla det för bort föklaring ovaset det inte är okok...

mitt internet hemma to slut.. men det är tbx nu och så är även jag   


 

Look fore now... har haft den innan men jajaja


Ett updrag för er söta ungar är att göra en look till mig och alla som gör look's till mig och kommenterar detta inlägget med erat användarnamn och vad looken heter så får alla som gör detta en Aoto.. haha wow men endå do it do it now!


 

Har gjort en ny Film (Som suger, mina gammla filmer är så mycket bättre om ni inte sett dom se dom!!) men om ni vill slösa lite tid på att få 10 sc och se min film så är det kärlek till er!   


....


Japp detta var ett sånt kort och tråkigt inlägg .. bye!


 

Presentation


Välkommen till min onödiga blogg om msp :D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogg maskott

Visst är hon läskig   

Sponsorer

Jag vill bara tacka min fina sponsor Som är festis,Tack  

Instagram :D

 

@Moviestarplanet01

@Krisseogarp01

(IRL-Bilder på miih   )


Ovido - Quiz & Flashcards