Matkris Msp Blogg♥

Alla inlägg under september 2013

Av Matkris - 6 september 2013 19:41

men hallå folket!

Om en enda levande själ läser det här så är det fantastiskt! jag har juh inte bloggt på ett halv år   

och jag har juh fåt massa frågot och kommentarer 'När ska du komma tbx' 'lägg up mer' och blbalab.. och det betyder facktist väääääääldigt mkt att ni bryr er    men jag har juh bloggat lite överalt på senaste tiden Hubbas.bloggplatsen.se movieswag.bloggplatsen.se prettylittleliarsfrv.wordpress.com t.ex men nu ska jag blogga här lite mer tänkte jag (Vi får se hur det gå med det dock)   

 

Teddy håller typ på att göra slut med mig.. vi bråkar bara och allt är en ren skit ..   

jag kollade min statestik nu och den är juh skukligt lååååg! måste fixa det   

OCH VET NI VAD MINA VÄNNER!!!!!

jag har juh fortsatt pyyyyyytte lite på mit msp insta och kolla nu in detta!

 

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!!!!! 

1k 1k 1k 1k 1k 1k 1k Kaaaaan ni fatta jag har 1K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Fölår för konsig bild men gjorde den i min mobil)

följ @Moviestarplanet01 nununununununu ^^ så ses vi snart igen  

(Sweet har gjort denna 'Matkris' texten)   

 

Presentation


Välkommen till min onödiga blogg om msp :D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogg maskott

Visst är hon läskig   

Sponsorer

Jag vill bara tacka min fina sponsor Som är festis,Tack  

Instagram :D

 

@Moviestarplanet01

@Krisseogarp01

(IRL-Bilder på miih   )


Ovido - Quiz & Flashcards