Matkris Msp Blogg♥

Alla inlägg under november 2012

Av Matkris - 30 november 2012 23:30

  

Rubriken sejer allt..Tjejer är bäst Ni har ett riktigt levande bevis här på bilden ^^

Justin's flickvän har ägt ut honom xD  Det kanse inte är med så mycket men jaja

Jag kom ihåg min vän Lilla-geten när vi försökte få kissy att gå om justin100 vi gav

aotos varge kvart hon varge 1 och kollade på henne's filmer (Efter tio tröttnade vi)

Men jag tycker endå att tjejer är bäst.. Jag menar kan killar: Hålla inne tårarna hella dan

gå upp lite extra tidigt för att sminka oss (Som bara någrar gör men aaa) Tjejer är starkare

en killar inobords är vi det...Ni killar vet ingenting om od....___..... Men detta inlägget skulle

typ handla om att alex har gåt om justin inte typ att vi tjejer är så mycket bättre en killar

(Hopas ni killar inte skriver några taskiga kommentarer jag ville bara skriva något väldigt sant)

 

Av Matkris - 29 november 2012 22:50

Shit alltså!!! Bör så himmla glad oövertänkt sånna här kommentarer MIT hjärta blir glatt av dessa kommentarer synd att man får dom så sällan bara
/Matis

Av Matkris - 29 november 2012 22:50

Shit alltså!!! Bör så himmla glad oövertänkt sånna här kommentarer MIT hjärta blir glatt av dessa kommentarer synd att man får dom så sällan bara
/Matis

Av Matkris - 29 november 2012 10:24

                       

Vi swagade lite gran i något random rum..Och sen lite igallen En underbar dag med min sötis ^^

     Och chattade vi litegran ^^ (Detta är bara det jag han fota)

  Sen en läskig sak o.o Blinkade bajs o.O

 

Av Matkris - 28 november 2012 22:12

   HAHHA! Chattade med Creepy ^^  Och om ni undrar så hetter henne's blogg MovieCreepy.bloggplatsen.se ^^

 

Av Matkris - 28 november 2012 22:06

 

Vi stiger mina sötnowsar... ^^ Det har blivit bättre kan man väl seja ^^

 

Av Matkris - 28 november 2012 16:19

   Köpte en liten look och en söt liten Animering ^^

 

Av Matkris - 28 november 2012 16:13

    Ålskar dejj frv  min lilla Anna Panna ^^ (Anna_Panna10) ^^

 


Presentation


Välkommen till min onödiga blogg om msp :D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogg maskott

Visst är hon läskig   

Sponsorer

Jag vill bara tacka min fina sponsor Som är festis,Tack  

Instagram :D

 

@Moviestarplanet01

@Krisseogarp01

(IRL-Bilder på miih   )


Ovido - Quiz & Flashcards