Matkris Msp Blogg♥

Alla inlägg under november 2013

Av Matkris - 16 november 2013 03:08

Hej halopsan!
Klockan är 3 på natten och jag bara kom ihåg denna bloggen helt plötsligt! Jag har glömt av denna bloggen helt och känner mig som den värsta människan på denna jorden enda så har jag fått det här:

Jag har inte ens bloggat och ni har hållit er kvar lite iallafall ... Jag är jätte glad att några fortfarande har kollat in lite .. Men nu måste jag berätta en sak.. Jag har ett liv som ni har.. Jag sitter inte och bloggar och spelar Msp hela dagarna .. Jag går i skolan och efter gör jag mina läxor eller är med kompisar.. Och jag har typ slutat med Msp .. Jag är inne typ några gånger i månaden kanske 1 gång i veckan och kollar lite .. Men då är jag inne läääänge typ 3 timmar eller något ...men jaja nu ska ni få en ful liten bild på maaaj

Och som ett förlåt ska ni få en IRL bild på miiiiiih!!!! Ooooommmmggg

Här har ni eran efter frågade och sjukt fula bild på mig så japp .. Jag har inget mer att säga ska försöka blogga minst en gång i månaden men hälst flera gånger vi får se hit det blir.. NÄSTA GÅNG LOVAR JAG ATT GÖRA I DATORN .. Så att inläggen blir lite finare.., men skriv frågor till mig för jag tänkte har frågestund i nästa inlägg så frååååååga fråååååågor så att jag kan svara på dom svarar 100% ärligt på vad som hälst <3

Love,
Mattis

Presentation


Välkommen till min onödiga blogg om msp :D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogg maskott

Visst är hon läskig   

Sponsorer

Jag vill bara tacka min fina sponsor Som är festis,Tack  

Instagram :D

 

@Moviestarplanet01

@Krisseogarp01

(IRL-Bilder på miih   )


Ovido - Quiz & Flashcards