Matkris Msp Blogg♥

Alla inlägg under december 2012

Av Matkris - 24 december 2012 23:05

 

Nu har jag gort en sån fin bild Till er från mig att ni borde vara stolta över lilla mattis ;)

   Och jag vill baar siga att jag älskar dig sofiastarrisen så himmla mycket..(Tigger ni från henne får ni med mig att göra x{  ) Men hon gav mig en för att jag känner henne irl och att jag aldrig har fåt en och hon är så snäll och så ;)

  Och tack alla so har sett min film :D

Jag har fåt en presnet från monslover 'Bad girl' Tröjan oxå xD

/Mattis

Av Matkris - 21 december 2012 13:48

Ja...Hej! kär små läsare..(Gud det lät lite Som om ni är Kära xD) Jajaj Fluuum .... Jag har inte typ haft bäst update..Men jag har varit sjuk tänk inte typ 'Men blogga mera då' men asså min mamma har varit hemme och tagit hand om mig...:c Och jag vill inte att hon ska veta om min msp blogg....Jajja.... Och nu när jag mår bättre och min mamma är på jobbet och jag har lov så slutar vårat närverk att fungera!!! Kan ni fatta hur tuft det har varit för mig eller? Men ja..Nu är jag på min mamma's jobb och blöggar lite kan tuvär inte ta med några bilder för kan inte spara dom på jobb daton ni vet ..... men jag ska lägga ut bilder på te.x min första spiccela hälsnig present 77 har sett min nys film..En ny  Angel look fast ni kan kolla själva juh ;)...Jaja...Hoppas att ni kollar bloggen endå mera upppdate kommer när nätvärket är bra..(Jag är tröt och stavar fl hella tiden) Ps.jag hadde många frågor har svarat på dem nu kommmer ett inlägg med dom och ett inlägg med mina bff snart oxå...Har gort en msp video men kunde inte läggga ut den på youtube men den kommer ;)

/Mattis

Av Matkris - 13 december 2012 20:48

 När jag loggade in kändes det som att någon kollade å ig och att personen sen blinckade Sen kändes det som det var min msp *Matkris* Som gorde det....Jag försökte ta bilder i säkert en halv timme men på varge kort så var henne's ögon öppna till sist fick tog jag denna bilden oms är under Och jag jublade Och var jätte stolt men japp tror inte att ni bryr er så jäte mycket kanse men jag blev jätte nöjd ^^


  

    Nya under klädder o.o

  Kolla vilken liten söttis ^^Lissi 17 

/Mattis

(Ska sova nu så et blev kort o.o

Av Matkris - 12 december 2012 20:22

  Vi börgar att inleda detta inlägget att jag har bråkat med två bersoner (Blivit galna på två pers) Den enna var mina före detta *BFF* Me Och den andra den som dumpade mig nyligen..o.o Herre gud bråkar (Dampar) Jag bara på mina föredeta Bff o.O

Jag är Fantastik Juh ^^

     Som ni ser har jag bara två Bff Men jag skrev i min prat bubbla att Jag INTE ville ha ny bff för jag vill facktist ha till backa min Gammla..Läsen alla...

  Tror fölk att jag bara skulle ge dom hella önskelistan? Jag har aldrig bett om en aoto...Kanse till mina närmaste vänner någon gågn men iget mer..._______....

  Gå med i min jätte snööga Klubb ^^

  Vet att det är femtio tusen år till jag levelar men HJÄÄÄÄLP!

  Yaay c: Det kommer inte att bli såhär på 1000 år igen ;)


Av Matkris - 11 december 2012 19:25

  Ny look ^^...

  Nytt hår ^^

  Nu är jag fattig på riktigt o.o 

Mit vip är slut om 8 Dagar ._. 

  Ny msp video

(Har fofrande inte gort ny hejdå bild börgar bli lite chattigt men jaaaaaaaaaaaa)

/Mattis

Av Matkris - 9 december 2012 18:34

          Här är Liteee Bilder på mig och Olivia:star!! Vi har pestämt oss för att bli värden's sötaste Twins så det är därför vi kanse har lika danna lookar ibland ^^

  Och här är bara en enda bild på mig,Viktoriaj01 och Mitchicool...

  Här är en look jag aldrig orkade att redigera i pixlr.com men det är okej hoppas jag ^^

   Och den som hackade mig har sickat till backa allt och det är en annan en Lovy-Lovy det är därför jag tog över svart på ansikterna tro att hon ågrar sig och att hon hälst är Anonym ...

   Och här är den syper snygga nyan cat looken som jag har  har gort (Bara klänigen är ny c:) Den blev lite tröökig men jajaj ...;)

 

Som texten lyder jupp ;)

-----------------------------------------------------------------------------------


som ni har märkt bloggar jag inte så ofta...Men det bli längre inlägg nu..Men jag har okar typ inte hålla på...Förklarar någon annan gång OKaaaj?

-------------------------------------------------------------------------------------

Orkar inte att göra en sån där slut bild ny..Men den kommer snart lovar ^^

...Måste gå ska kolla på jul kalendern nu ^^

/Mattis ^^

Av Matkris - 7 december 2012 14:55

  Köpte två animerigar uatn anlednig (Knäppis) Vet inte ens om jag vill ha dom och vad jag ska ha dom till min det kan väl altid vara bra? Juste ny jul/Monster (Temat) look Klänigen kostar 600:- (DYYYYRT) Håret kostar 400:- (Tror jag)n skarfen kostar 450:- öroa kostar 350:- (SC) (Och budrret vet ni kostar 250 och ögonfransarna 300:-) En till sak innan vi lämnar detta anemeriganas pris: Den papers flygg plan saken kosatar 450:- Och det gör den andra med båda fins på 'kul & Coolt'

  Min plån book har värkligen slagit mot o.o från 16.300 till 2.810 men jag blev hackad oxå sååå....

  Yaaaay 2 Adwars avklarade..^^ det Köp för 15000 och kö 5 animerigar då ^^

/Mattis ^^

(Orkade inte lägga upp min hejdå bild för jag ska göra en ny snart ;)

Av Matkris - 4 december 2012 19:47

Idag hade jag bestämt att jag skulle gör ett inlägg med lite småt och gott men nu blir det inte lika kul att göra deta inlägget för att jag har blivit hackad!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det är inte typ någotn som bara gick in på min gubbe och tog 2 saker utan 21 saker!!! kan ni fatta 21 saker vilka kommr under  sen men iallafall så var jag med en kompis och loggade in på msp jag hade tänkt köpa en look för jag hade ju 5.500 men när jag kollar hur mykcet sc jag har har jag bara 4.040 sc!!! VAA? tänkte jag.. Så jag gick in på sickade preseter vet ni vad??!! där var det 3 sider och 3 saker till jag hade sickat till Lovy-Lovy ÖH? Ofta att jag skulle sicka till enpreson så mycket presenter?? jag har själv klart raporterat men jag tror inte jag kommer få till backa mina saker och det värsta av allt! Hon har tagit antika saker som jag inte kan köpa igen! tänk vilket öde vill bara dö hatar deta ;(

     

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen så gifte sig viktoriaj01 igen men det blev lite fel...

  Så gölliga dom är ,Naaw ^^

  Men vad är dethär nu då?

Vet ni vad som hände! denna tjejen kom in (Jag kunde inte 'fota' det sorry) men hon sa bara stopa brölopet jag är kär i justin har jag altid varit..Sen blev dom ihop Unbelevibul! här ska dom gifta sig och så kommer hon och pajde allt.. Då nurgade jag och hon som står backom att kla honom för Player vilket kanse inte var så shyst men serry Ni fttar way va?

Sen gick vi till vikans rum och då hade hon en plan...vi fick inte höra vad.....så vi gömde oss i trägården medans dom var i party rumet Och gisa vad? Vikan jag fatar inte hur du kunde o.o Hon frågade chans på honom igen! han sa ja! det slutade med att vi grälade på vicy så dm gorde slut och han blockade oss alla tre..Mera vet jag inte..o.o

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Detta blev ett sorligt inlägg...o.o

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men i vilket fal som hälst här är looken jag tänkte köpa (Om jag nt blev hackad)

   Vist är den så snyg!!!! Älskar den och är jätte nöjd med den ska köpa den ngon gång ^^

   Och sen det här faceet till så jäwl snööggt!

(Jag var oseriös ;) )

 

Presentation


Välkommen till min onödiga blogg om msp :D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogg maskott

Visst är hon läskig   

Sponsorer

Jag vill bara tacka min fina sponsor Som är festis,Tack  

Instagram :D

 

@Moviestarplanet01

@Krisseogarp01

(IRL-Bilder på miih   )


Ovido - Quiz & Flashcards